Kungen? Jaha!

Igår var tydligen kungen på besök i Uppsala. Han var tydligen på Ångströmlaboratoriet också, där jag har huvuddelen av mina föreläsningar! Men visste vi något om det? Nej. Fick reda på det när han redan hade åkt...Det enda tecknet jag såg att han hade varit där var en polisbil på vägen utanför...
Fast sedan när jag på väg hem från skolan såg jag poliseskorten som körde genom stan. Tydligen var Botswanas president med också. Där ser man hur lite man vet här! Skulle detta hända i en gymnasieskola eller liknade har antagligen uppståndelsen varit m y c k e t större!

Nu ska jag snart bege mig till skolan. Har varit dålig idag och sovit bort första föreläsningen...But still two more to go! Matte, matte, matte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback