Härliga söndag

Sov tills jag vaknade självmant idag och när jag steg upp sken solen! Så för att njuta av det fina vädret beslöt jag mig för att gå på promenad först till Sollentuna C och Stinsen på tillbakavägen. Var ganska halt på sina ställen, blött på andra och ibland blåste det på riktigt ordentligt. Men solen var hela tiden framme och med bra musik i lurarna njöt jag...
I centrum hittade jag ett par pilotbrillor på H&M som jag genast satte på mig så fort jag kommit ut igen och fortsatte mot Stinsen. När jag kom dit stod Linda Bengtzing på scen. Undrar om schlagerstjärnorna nånsin är lediga?
På Bikbok provade jag ett par rutiga shorts som jag blev sugen på, men jag köpte dem inte nu. Får se om jag gör det när CSN-pengarna kommer...Kollade på en bikini på H&M också, men jag är lite osäker på modellen. Jag får se...
På hemvägen blev det en TipTop också! Så god den glassen är! Blev överlycklig när den kom tillbaka förra sommaren!
Just nu känner jag mig lite stel i kroppen faktiskt. Måste väl erkänna att jag inte är allt för vältränad just nu och dessutom gick jag och spände mig på de hala ställena när jag var ute. But that's life I suppose!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback