Fever fever

Blä! Jag har gått och blivit med feber...Den kom smygande i fredagskväll och under samma natt var febern ett faktum!
Jag är hemma i Sollentuna nu för att jag skulle jobba i helgen, men det blev inget av med det...Jag tog ledigt min andra helg jag skulle ha jobbat den här månaden för att jag behövde plugga. Vet ni vad det innebär? Just det, inga lönepengar i april...Det är väl kanske inte hela världen, men ändå!
Jag hatar att vara sjuk! Man kan verkligen inte göra någonting...Ligger och sover varvat med att titta på dåliga tv-program på TV. För tillfället gör Alvedonen ett ganska bra jobb, så nu tänkte jag att jag skulle försöka knåpa ihop några tavlor i Photoshop till några ramar jag fick av mamma.

Solen skiner, jag vill ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback