Back in Sollentuna

Igår åkte jag och älsklingen hem till Sollentuna för några dagar. Främsta anledningen för att fira F som fyllde 21 år i veckan. Detta skedde på Man in the moon. Den manliga delen provade massor av olika sorters öl! Fanns mängder att välja emellan! Själv delade jag en flaska vitt med T och K till min supergoda skaldjursgryta. Sen blev det tiramisu till efterrätt. Kort taget blev det en lyckad kväll, även om T's hår började brinna!

Idag var jag och B förbi T och F en snabbis för att lämna en födelsedagspresent. Vi ville inte ta med den igår och vi bor ju så nära varandra i alla fall. Efter det åkte jag med mamma till Täby centrum. Hittade ett linne från Gina Tricot och en jacka från H&M, trots dubbelknäppning.
Ikväll blir det Melodifestivalen och en påse chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback