Loppis

Kvällen har spenderats på loppis i Vallentuna! Det var superkul och mycket shopping blev det för oss fyra som var där.

B, T och P hämtade mig från jobbet och så drog vi en snabbis förbi BK för att få i oss lite mat. Sedan satte vi fart mot ett loppis i Vallentuna, som min medryttare rekommenderat.
Mycket saker fanns det och dessotom var det sommarrea, dvs 50% på hela sortimentet utom kläder, möbler och leksaker.
B och jag fick med oss två par högtalare, en film och två stycken planksteksplankor hem.
T gick loss på två par skor, en väska och ett halsband och P köpte bland annat tallriksunderlägg och hålslagare.
Dessutom köpte vi en hel massa saker till den kommande festen. Allt var superbilligt! Det dyraste (förutom högtalarna) kostade 25:- tror jag.

Åkte hem till B efteråt och lyssnade på högtalarna med hans nya NAD-förstärkare. Det ena paret lät rätt hyffsat så det ska vi använda i nya lägenheten. Det andra paret var ena högtalarens diskant paj så det ska vi lämna tillbaka. Då har vi ett par över, som B hade sen innan, som vi kan använda på festen. Superduper!

Ikväll blir det alltså "Landet för länge sedan" som god natt-film. Den är så bra! Lillefot är sötast!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback