Last Night

Vattnet kom aldrig tillbaka. Inte innan jag behövde gå hemifrån i alla fall! Men jag behövde verkligen tvätta håret! Ida bet i det sura äpplet och ställde sig på knä över badkarskanten och tvättade håret i det bokstavligen iskallavattnet! Det var bland det värsta jag varit med om! Klarade inte ens av att ha i balsam...Efteråt kände jag mig alldeles snurrig i huvudet pga att det blivit så nerkylt. Usch! Tur att hårtorkar existerar!

Stressad sprang jag till bussen ( min cykel hade åkt hem ) för att hinna till systembolaget innan jag skulle träffa syrran. Jag var helt säker på att det var fredag igår. Den här ledigheten har kastat om dagarna totalt! Hur som helst så var det ganska skönt att jag kom på att det faktiskt var onsdag och därmed köerna på systemet inte milslånga.
Middag hos syrran, sen bar det av på förfest. Tyvärr gick vi alldeles för sent till Snerikes nation och fick stå i kö ca 1,5h. Jaja. Inne på Snerikes hittade jag i alla fall N och S och lämnade syrran till sitt öde... ;) Efter dans och fotbollsspel drog jag och N till MAX och åt underbart fyllekäk. Mums!
Cyklade hem på syrrans gamla bockstyrecykel och somnade nog med en gång jag damp ner i sängen! Visst är väl verkligen sängen ens bästa vän??

Det var min sista kväll i Uppsala för nu. Snart åker jag hem till Sollentuna! Pojkvännens lillebror tar studenten imorrn. Nästa gång jag kommer till Uppsala blir nog när vi ska flytta. Hihi, det ska bli kul.

So long folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback