Ida med släp

Imorgon ska det flyttas, på riktigt! Det sista (och största) från våra studentrum ska ut och in i lägenheten. Ja, och för att flytta stora sängar och en soffa behövs ju ett släp, vilket jag aldrig hade kört förrut. Nu har jag! Jag fick lov att "övningsköra" lite med det ikväll för att päronen skulle låta mig åka iväg med det till Uppsala imorgon. Hur gick det? Låt mig säga så här, framåt är det inga som helst problem, men bakåt...är det svårare. Jag skötte mig väl hyffsat, men man blir ju lite förrvirrad ibland när man svänger bilen åt ena hållet, men släpen svänger åt andra. Ser mycket lättare ut när andra gör det! Övning ger färdighet heter det tydligen. Guess, that's my answer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback