Hur kan rätt bli så fel?

Nu är det flyttat! Tack till M och F som agerade starka flyttkarlar idag och hjälpte oss så snällt. Tack, tack! Det gick ganska bra tycker jag. Lite regn och några trappor för mycket att fajtas med, men nu är det gjort!

Mina refelektioner går över vårat så kallade vardagsrum. Min
soffa, mitt soffbord och min TV gjorde sig ganska bra i mitt lilla studentrum. Fast där var tapeterna blå och rumsbredden större. I det nya, betydligt smalare rummet med de gulmönstrade tapeterna gick det inte alls. Sofföverdraget är i stort behov av att bytas (även om vi får tapetsera om) och ett smalare soffbord skulle inte alls sitta fel. Ny TV + tv-bänk är förstås också något som står på önskelistan, men det känns på något sätt inte lika akut för mig. Prylar i all ära, men estetik gör mig gladare!
Jag har i alla fall beställt tygprover ifrån Bemz nu och soffbordet Plaine, ellipsform från Mio är riktigt snyggt (och inte så farligt för plånboken som annat från Mio kan vara ;).

Imorrn ska jag tjata lite på Studenstaden om nya tapeter i vardagsrummet, men nu ska jag sova!

Natti!

Kommentarer
Postat av: perky boi

Bemz äger :P lite för dyra bara... och än så länge bara en grå klädsel :D

Å soffbordet - menar du Plaine i formen ellips? För de har inget som heter Ellips. :P Men om det är Plaine du menar... så tycker jag också det är snyggt., som attan...!

Postat av: Ida

Ja, det var ju Plaine jag menar!
Men vi kommer nog kosta på oss en klädsel, hihi! :)

2006-07-24 @ 00:01:10
Postat av: F

Nemas Problemas...
Å för övrigt så säger jag bara... sålänge man har en stor å tuffig platt högupplöst tv så kan tapeten ha vilken färg den vill... helst matt svart så bilden inte störs!

tjopp

2006-07-27 @ 16:57:37
URL: http://nähädu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback