Utmanad!

Me got utmanad by Tesan! Kostiga ovanor och egenheter var det...hmja! Får se vad det blir av det här!

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

1. Knäpper med tårna. Ibland tänker jag inte på det, men B tycker att det är ganska irriterande. Tydligen!

2. Tvättar nästan aldrig mina linser...Usch, borde bli bättre! Ögoninflammation är ju inte kul! Trust me! (Tesan du är inte ensam ;)

3. Jag har tre njurar, det ni!

4. Har sytt 44 st stygn totalt, på kroppen alltså, varav 42 st är i huvudet. Det mesta döljs turligen nog av mitt hår!

5. Går aldrig på A-brunnar! Jag vet, det är fånigt, men det sitter i sen så länge...

Svårt att utmana! Får se om jag lyckas hitta någon outmanad! Uppdatering sker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback