Kalas på mångs sätt!

Ojojoj! Nu är det mycket att rapportera! ;)Vagabondskor

Kryssningen gick bra! Liten besvikelse över att det knappt var nått folk på båten bara och att det inte fanns ett enda pilgrimssmycke ombord för den delen heller! Vi fick med oss lite taxfree-sprit i alla fall...

På dagen innan vi åkte båten gick vi ju som sagt på stan och jag kunde inte låta bli att köpa ett par Vagabond-skor jag tittat på tidigare. Skulle bara ångra mig sen om jag inte hade köpt dem! Fyndade även i en svart klänning på rean och i ett par ljushållare från Granit.

Igår var det inflyttningsfest hos T och F! Det var kul! Många nya ansikten också! Skulle dock upp och jobba tidigt idag, men det är väl smällen man får ta!

Efter jobbet blev det en sväng till kista för en sista minuten-inhandling av födelsedagspresenter till pojken som fyller år idag! Det firades hemma hos hans mamma med god middag!

Imorgon bär det av till Uppsala igen, men först ska jag ta en sväng till stallet och hälsa på pållen! Ska bli mysigt, var länge sen jag träffade henne nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback