Födelsedagspresenter

Hej, hej igen!

Nu har släkten gått hem och det är lugnt och skönt här hemma igen! Skämt å sido, det är trevligt med släkten på besök, men det är ganska skönt när de går hem med. Speciellt idag när jag inte känner mig alltför kry...

Det här har jag fått:

  • En dator och en skrivare!
    Trodde jag aldrig! Hade anat skrivaren, men inte en dator också! Tack så jättemycket!
  • Ett armbandsur från Guldfynd
  • Ett "magnetarmband"
    Lite tufft faktiskt. Har spanat på sådana innan.
  • En necessär
    Precis vad jag behövde och jättefin!
  • En beige Filippa K-top
    Jättesöt!
  • En kalender för 2006 från Ordning & Reda
  • En ansiktskräm från Lancôme
Mår inte så bra just nu, så det kanske är bäst att jag kryper till sängs!
-Ciao

(tänkte lägga upp lite bilder, men orkar inte nu. Maybe tomorrow!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback