Den är över nu!

Puh, nu är tentan äntligen över. 10 poäng cellbiologi. Tror jag kan får godkänt i alla fall, hoppas. Jag var inte alltför säker, för jag har verkligen inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort!

Gick på stan lite efter tentan. Självklart skulle det bli snöoväder! Köpte  i alla fall en tröja på Gina Tricot, några nödvändigheter på Claes Ohlson (headset, cykellampa, lås) och sen sprang jag på de underbaraste doftljusen på Åhléns! La först märke till dem för att jag tyckte att de var fina, men sen luktade jag på dem också! Ljuvligt! Det ena luktar kaffe och det andra vit choklad eller något liknade...mmm! Mötte N senare och vi cyklade hem i kylan...Burr!

Nu tänker jag bara ta det lugnt i några timmar, för sen är det iväg på korrefest och tentafest som gäller! =)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tesan

Jag håller tummarna för dig! Men det lär väl gå vägen. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback