Ikea

Åkte en sväng till Ikea idag. Tog chansen när jag är hemma och kan låna bilen! Köpte kuddar till mina kuddfodral jag köpte förra veckan, men Ikea har tydligen inga 40x40cm kuddar så jag får se om jag hinner springa förbi Indiska på vägen hem till Uppsala idag (köpte nämligen 2st 40x40cm och 2st 50x50cm). Köpte även några kjolhängare, en kakform, en slickepott och så behövde jag komplettera ett sönderslaget glas. Skulle blivit två egentligen, ett vanligt och ett vinglas, men väl framme i kassan fick jag veta att vinglasen endast säljs i 6-pack! Lite surt, så jag struntade i att köpa något över huvud taget. 11 glas är väl lika illa som 5, dessutom har B sex vinglas från Duka som fortfarande står i garderoben så vi kan ta fram dem istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback