En gång i tiden...

...var jag en flitig dagboksskrivare! Nästan hela högstadiet och början på gymnasiet... Har suttit och läst i några av dem precis! Det är faktiskt riktigt roligt, en del saker kommer man inte alls ihåg och en del saker har man "glömt" men när man läser om det väcks bilderna till liv igen! Konstigt det där egentligen. Jag kommer ihåg exakt hur jag kände när jag skrev det där och för ett ögonblick är jag 16 år igen!
 Synd att jag inte har fortsatt med skrivandet. Det är så kul att titta tillbaka och få se hur man var, kände och gjorde då...
Jag antar att jag slutade för att jag inte hade något behov av att skriva längre... Önskar jag hade samma skrivlust nu, men det har jag ju inte. Inget jag kan göra något åt, I suppose!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback