Dugga

Idag hade jag dugga i endimen. Den bestod av 10 frågor som man endast skulle ge svaret på...Tyckte det gick ganska bra, men jag visste att jag hade två fel...Men jag trodde jag hade chans på en 4:a i alla fall! Nu gick jag (tyvärr) in på kursens hemsida och såg att duggorna + svar redan låg ute så jag kollade på dem.
Märkte att jag gjort två slarvfel till! Gah! Dessutom är det en fråga som jag skrev ett annat svar på, men som jag anser fortfarande är rätt...Får se om den. Hur som helst är jag helt plöstligt nere på skalan att knappt klara duggan...=/
Det dumma med att man bara får skriva svaret är att läraren inte ser att man i alla fall har gjort och tänkt rätt, men något blev fel på vägen...
Usch vad jag är slarvig! Dumma Ida! Bytte ut "-1" mot "1" i ena frågan och läste ">" istället för "<" i en annan! Dumma, dumma flicka! 

Har i alla fall köpt snygga kuddfodral från Indiska till min soffa! Måste bara komma iväg till Ikea någon dag och köpa kuddar till dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback