Dubbelkäppning

Var ut e på stan idag med syrran och köpte, som sagt, presenter till päronen. Jag är ute efter en vårjacka och kollade runt lite när jag ändå var på stan. Konstaterade att det fanns en hel del snygga jackor med nästan alla hade dubbelknäppning! Jättedumt tycker jag, eftersom på våren vill man kunna gå med uppknäppt jacka och det är inte snyggt på jackor med dubbelknäppning! Min höstjacka har det, men då får jag ju lov att ha den stängd jämt och det går ju an när det är höst och kyligt ute. På våren däremot blir dagarna varmare och varmare och ett av vårtecknena ( enligt mig) är när man kan gå med jackan uppknäppt eller ingen jacka alls! =)
Jag får fortsätta mitt letande helt enkelt!
-Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback