Å andra sidan

Nu har Marian Keyes senaste bok "Å andra sidan" äntligen kommit på pocket och jag är redan fast! Blev ett impulsköp på jobbet i helgen, även om jag hade fått den billigare på CDON (ingen frakt för studenter heller), men har ju väntat på pocketversionen så...
Har bara hunnit läsa de första kapitlena, men som vanligt med Keyes' böcker sugs man in i handligen direkt! Vet inte vad det är med henne, men bra skriver hon! Skönt att koppla av med en lättläst, lättsmulten bok efter de man sitter med i skolan!
Så nu tänker jag krypa ner i sängen och njuta av några kapitel till!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Tesan

Så sant! Läste själv ut Sista chansen för ett tag sedan, en av de bättre faktiskt. Ska köpa Å andra sidan jag med snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback