Tur och retur Uppsala

Idag har jag varit i Uppsala. Blommorna var törstiga och fiskarna var hungriga. Så blev det en tur på stan också. Min lilla teori, om att alla studenter hade åkt hem och det därmed inte skulle vara fullt lika hysteriskt med folk i affärerna, stämde ganska bra. Skönt! Jag hittade tom något jag kan ha på mig på nyår. Woho! Inget jättefestligt, men ganska enkelt och snyggt. Typ. Jag och B var ute efter en varsin skidjacka också (jag fick ju "bidrag" det det i julklapp), men på den fronten gick det väl lite sämre. Vi åkte tom ut till boländerna och gick på några sportbutiker där, men icke. Jag ska kolla in en Helly Hansen-jacka jag såg på Stinsen istället, trots att det var herrmodell!
När vi ändå var ute i boländerna passade jag på att kolla in Djurfavoriten också. Hihi, jättesöta små ninisar hade de. Det blir nog en trots allt...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback