Segisdag

Den här dagen har verkligen varit en segisdag. Mysbyxor hela dagen. Trots lite festande och sen sänggång, kunde jag inte somna om när jag vaknade vid kl. 9. Så jag for upp och började städa istället. Efter att städningen var klar bestämde vi oss för att tvätta, vilket tog ganska lång tid pga kö i tvättstugan och service av maskinerna. På eftermiddagen somnade vi i soffan för att sedan vakna upp för någon timme sen med konstateringen att vi inte har ätit något på hela dagen. Inge frukost, ingen lunch... Jag har fått i mig en tomat och några chokladbitar typ. Min mage tyckte inte om det, vilket medförde ett lätt illamående...Inge bra, men nu blir det raggmunkar så jag hoppas den blir glad igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback