Laddar om

Jag klarade flerdimen! Gissa hur lycklig jag blev? Jag hade förberett mig mentalt på att få underkänt, så det kom verkligen som en chock. Sen klarade jag den precis på poängen också, ibland har man tur! Imorgon är det dags för nästa tenta, Ordinära Differentialekvationer. Jag hoppas tre dagars plugg räcker! Tentan är från kl. 15-20. Är inte det lite taskigt att lägga tentan så sent en fredagkväll?

Jag har syrran på besök också. Eller. Hon har redan sprungit iväg. Hon ska på julbord på Stockholms ikväll, så hon behövde någonstans att sova. Lite bra är det, för då kan jag åka hem med henne till Sollentuna imorrn!

Kommentarer
Postat av: Henke

Äh! Fredagkväll e väl inget! vi hade tenta lördag morgon klockan 9! då är fredagkvällen verkligen förstörd!

2006-12-16 @ 11:14:48
Postat av: Ida

Mja...har haft den varianten också. Jag tycker kvällstentor är värst! Även om lördagstentor kanske inte är det trevligaste heller! Vetskapen om att man sitter instängd i en unken tentasal och våndas över ett papper med oförståliga klumeruler, medans andra gör sig iordning, tar ett glas vin och påbörjar kvällens förfest gör mig deppig! But maybe that's just me! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback