Julklappar

Ja, ni kanske är lite nyfikna på vad jag egentligen fick i julklapp. Här är listan:

   - Pengar, som bidrag till skidjacka
   - Ett par Diesel-jeans
   - Böcker, bla Matilde av Denise Rudberg
   - Svart läderbälte
   - Brandsläckare
   - Quiltad väska från Wedins
   - Kofta från Åhléns
   - Berlock, Snö of Sweden
   - Glasunderlägg + tändstickor med Sthlms-motiv
   - Sjal
   - Presentkort, H&M
   - Plånbok
   - Matberedare och mixer (tillsammans med B)
   - och lite småsaker till!


Kommentarer
Postat av: Ylva

hej hej! ooh vilka fina julklappar. nästan så man blir lite avis. jag lade upp lite bilder från i måndags på min egna lilla blogg. (ylvasblogg.blogg.se) Fan vad synd att ni inte kom in på klubben. gick ni nån annanstans istället eller? nåja vi får helt enkelt göra om det snart. gott slut påre. kram!

2006-12-29 @ 15:40:39
Postat av: Ida

Nej, vi hamnade på donken...=P Hoppas ni hade kul i alla fall! Nu ska jag kolla in din blogg! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback