Ingen bra dag

Tenta gick...mindre bra. Eller inte bra alls. Med största sannolikhet får jag skriva flerdim i påsk. Sk*t! Jag tyckte tentan var ganska svår. Inte alls som de "tidigare". De vi har övat på alltså. Det finns en yttepytte, minimal chans att jag får godkänt och då ska jag verkligen jubla. Men idag är jag arg och lite ledsen. Tröståt mig en Crispy Chicken på BK och köpte hem Ishavsröra och tunt tunnbrödsknäcke. Så har jag spenderat 997 kr på Apoteket idag också. Varför ska det vara så dyrt att vara sjuk? Jag har inte direkt valt att ha astma.

Kommentarer
Postat av: Ida

Btw
Jag klarade den! =D

Postat av: Anonym

Rykterna säger att du har klarat TENTAN Grattis IDA
Jag tycker du är super duktig som klarar av skolan, extra arbete varanna helg och stalltjänstgöringen var 5:e vecka Skulle det finnas en bragd medalj för hur duktig du är skulle du får den av mig.
Bamsekram från m.

2006-12-13 @ 23:11:53
Postat av: Tesan

Du klarar alltid allt! ;) Förra gången fick du till och med en fyra eller var det en femma? Jobbigt att behöva vänta så länge om man får omtenta, usch! Hoppas jag klarar den jag har kvar + den jag skrev för ett par veckor sedan...

2006-12-14 @ 17:16:23
URL: http://tesans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback