Dan före dopparedan

Imorgon är det alltså julafton. Känns lite konstigt. Det är alldeles för varmt ute... Dagen blir i alla fall välfylld, som vanligt. Först den tradionsenliga julgröten med hästarna på morgon, lunch och Kalle Anka hos pappa och till sist går vi över till mormor och morfar för att tillbringa resten av kvällen där. Då kommer även älsklingen att sluta upp med oss också... Mina julaftonar är alltid välfyllda. Jag tror personligen att jag skulle bli alldeles rastlös om jag skulle vara på samma ställe hela dagen, det skulle bli lite långrandigt! Jag menar, jag är så himla van vid att inte vara det.

Idag vaknade jag ganska tidigt, trots en hastigt bestämd
utgång igår. Jag har stökat undan det sista inför morgondagen och jag hann tom titta in hos frisören. Verkligen välbehövligt! Ett barn brevid mig upptäckte man hade löss, eller åtminstone lusägg. Inte det mysigaste att vara med om när man sitter i frisörstolen. Man blir ganska nojjig liksom!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hoppas ni får en fin jul! kram =)

Postat av: Anonym

Tack, det blev det! Hoppas er blev desamma!

2006-12-27 @ 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback