Fullt upp

Nu har nollningen börjat! Vi fick träffa våra fadderbarn i måndags och sedan dess har vi haft ganska fullt upp faktiskt, men det är kul! I måndags skulle de skrivas in på nationerna, skickas iväg till deras fejkföreläsning ( som de trodde var en helt vanlig matteföreläsning, hihi) och så var det en nationsrunda som gällde. Mat på Orvars (Norrlands), vidare till Bryggan (Snerikes) och sedan samlades alla nollorna för dans hela natten lång på Värmlands.
Nollorna verkade ha det trevligt! Själv hade jag hur kul som helst! Flera timmars dans gjorde en svettig i den minst sagt varma lokalen, men vad gör väl det när man har kul! En halvtimme innan stängning beslöt vi oss för att gå innan stormen till garderoben började, sedan följde vi med en nolletjej hem till Flogsta så hon inte behövde gå själv. Vi är snälla faddrar vi!

Igår hälsade vi på dem i skolan och åt lunch med dem på Ångström. På kvällen blev det grillning med hela klassen i stadsparken. De har sin klassfest redan på torsdag, så de började skriva på sina spex med. Sedan upp på Pollax för filmvisning och en introduktion till tältet.
Ja, jag hoppas verkligen de har kul! Det är väl inget jag tvivlar på egentligen, men ändå! Min nollning var ändå en av de roligaste upplevelserna i mitt liv!
Och en och en halv vecka till har de framför sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback