En paus...

...i nollningen blir det för min del den här helgen. Nu är jag nämligen hemma (i Sollentuna) för att jobba. Börjar känna mig sjuk i halsen, haft ont i magen igår kväll + i förmiddags...Hoppas INTE jag blir sjuk. Vill inte! Dessutom känner jag mig ganska trött efter den gångna veckan. Skönt med lite vilrum faktiskt innan nästa vecka börjar...

Hur som helst upptäckte jag nyss att IKEA har kommit med
LACK-hyllan i ekfärg. Det är ju väldigt många som använder just den hyllan som TV-bänk. Förrut har de inte haft den färgen jag vill ha, så det här var ju bra! Den enda (stora) detaljen i vårt vardagsrumsplanerande var just vad för TV-bänk vi ville ha...Bokhyllorna är i ek och soffbordet kommer vara i valnöt, så att blanda in en tredje färg vore inte så snyggt. Men usch vad pengarna flödar iväg när man har en hel lägenhet att inreda! Små grejer hit och dit tycker man, men i slutändan blir det en del. Ångest.

Nu ska jag sova! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Per

Stort! =) Hoppas du sov gott... det har jag gjort hela veckan :P Dônk e gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback