Aktiv dag

wedinspumpsen
Här är de! Bloggade om dem
igår, köpte dem idag! Wedins har just nu 20% på alla skor också!
Fyndade en kjol på Lindex också. Jag som aldrig köper mer än strumpor där, så det va bra! 10% på reapriset. Ingen bild tyvärr. De blev så suddiga och jag orkar inte ta fler!

Beställde glasögon idag också. Provade säkert varenda båge i hela butiken. Okej, inte alla, men många var det! Får alltid ångest över sånt där och tycker jag inte passar i något. Tillslut hittade jag ett par som var helt okej, så det fick bli dem. Ingen billig slant blev det heller...Tackar för räntefri avbetalning!


Har varit duktig idag också. Först var jag hos hästen och red i det underbara vårvädret! Jättemysigt faktiskt! Är inte ofta jag får träffa henne nu för tiden heller...
Sen har jag varit ute och gått i ca 1h 45min = 9,5km (mamma har GPS:en med sig). Vi har bestämt att vi ska gå en sväng varje dag nu när jag är hemma. Bra med motion! Fötterna mådde bättre idag också med andra skor, men jag blev trött i dem ändå. Kanske beror det på gårdagen...

NU, ska jag lägga mig i sängen och läsa eller titta på TV! Jag tycker jag förtjänar det nu...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback