Ingen film...

Som jag skrev i det tidigare inlägget var det meningen att jag skulle se Narnia ikväll, men så blev inte fallet. Vi åkte till kista, kollade runt lite i affärer och brydde oss inte om att gå till bion förrän strax innan den skulle börja. Vi hade ju köpt biljetterna på internet så det va ju lugnt, trodde vi!! Men nej, min älskling hade tydligen inte lyckats med den manövern så där stod vi utan några köpta biljetter och det fanns bara spridda platser kvar...Typiskt B faktiskt! But that's life så vi kanske kollar på den imorrn istället...

Efter ha åkt runt i P's bil ett tag (ätit upp biogodiset och så...=) blev vi avlämnade hemma hos mig och nu ska vi gå och lägga oss...Så blev alltså den här kvällen!

Måste även tillägga att jag hittade ett par jättesnygga pumps i kista som jag provade. Jag insåg dock snabbt att de inte var något för mig. Jag hittar aldrig skor som sitter skönt på mina fötter. Antagligen är de för breda, får alltid ont. Skor och jag går nog inte ihop helt enkelt. Jag är kräsen när det gäller skor. Hittar jag väl några jag tycker om sitter de inte bra osv. Sneakers skulle jag nog däremot kunna köpa hur många par som helst, men man kan ju inte gå i sånna jämt och ständigt. Fast det gör jag i och för sig alltid i alla fall...Litet problem of mine.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback